Zgodnie z przyjętą praktyką Archicom regularnie organizuje kwartalne programy promocyjne, które każdorazowo odpowiadają aktualnym oczekiwaniom ze strony nabywców. W nowym koncepcie Lato w stylu SMART, który wystartował z początkiem lipca, wrocławski deweloper wesprze klientów w wykończeniu wnętrza pod klucz lub instalacji inteligentnego systemu zarządzania mieszkaniem. Oferta promocyjna pozwala ograniczyć koszty nawet o kilkanaście tysięcy złotych. Akcja obejmuje również cykl inspirujących spotkań „Klub miłośników nieruchomości” dla osób zainteresowanych tajnikami rynku mieszkaniowego.
Sprawne i efektowne wykończenie mieszkania dzięki usłudze Flat To Go
Choć Polacy podchodzą z optymizmem do procesu aranżacji swojego nowego mieszkania, często ze względu na tempo życia nie możemy pozwolić sobie obecnie na czasochłonny proces wyboru rzetelnych podwykonawców, a następnie koordynowania ich pracy. W obliczu rosnącej inflacji i dynamicznego wzrostu cen materiałów oraz wykonawstwa wyzwaniem okazuje się również zarządzanie budżetem. Usługa Flat To Go, która jest oferowana każdemu nabywcy mieszkania Archicom, pozwala wykończyć mieszkanie pod klucz przy minimalnym zaangażowaniu czasowym przyszłych lokatorów. Deweloper jest przy tym jedynym podmiotem na wrocławskim rynku, który proponuje mieszkańcom swoich osiedli taką możliwość, a w ramach nowego kwartalnego konceptu promocyjnego usługa będzie dostępna w obniżonej o kilkanaście tysięcy złotych cenie.
Jako jedyny deweloper we Wrocławiu oferujemy wszystkim naszym klientom usługę Flat To Go oraz dostęp do konfiguratora online. Chcemy w ten sposób wesprzeć nabywców w stworzeniu wymarzonego miejsca do życia, maksymalnie ograniczając ich zaangażowanie, a dzięki naszej najnowszej promocji również zredukować koszty. Decydując się na kompleksową realizację projektu z Flat To Go, cena pakietu wykończeniowego zostanie obniżona o 11 tys. zł, a w przypadku lokalu o większym metrażu – nawet o 13 tys. zł. Po zatwierdzeniu przez koordynatora przygotowywana jest umowa, która gwarantuje konkretny i szybki termin realizacji przez zweryfikowanych usługodawców, stałą cenę, a także wykonawstwo w ramach ustalonego przez siebie budżetu. To nie tylko istotne ograniczenie wydatków związanych z nowym mieszkaniem, ale przede oszczędność cennego czasu i wewnętrzny spokój o przebieg projektu.
Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom S.A.
Priorytetem Archicom niezmiennie pozostaje dostarczanie nabywcom w pełni funkcjonalnych mieszkań o najwyższym standardzie wykończenia. Do optymalnego wykorzystania metrażu, naturalnego doświetlenia i układu o dużej elastyczności aranżacyjnej dołączają również innowacyjne rozwiązania technologiczne. Kompleksowy system automatyki domowej FIBARO pozwala urządzić mieszkanie w stylu SMART, a dzięki najnowszej akcji promocyjnej jego cena zostanie obniżona o 7 tys. zł (5 tys. zł w przypadku mieszkań o powierzchni do 50 mkw.). Zaoszczędzone środki mogą z powodzeniem zasilić budżet wakacyjny, a dzięki funkcjonalności systemu mieszkanie pozostanie bezpieczne również pod nieobecność domowników. Parasol ochronny nad nieruchomością utrzymują wówczas zintegrowany system czujników ruchu, zalania, pożaru oraz zabezpieczenia urządzeń elektronicznych. Dzięki temu dom będzie reagował na niebezpieczne sytuacje i natychmiastowo powiadomi o nich, wysyłając informację na telefon. System pozwala mieć jednocześnie nieograniczoną i zdalną kontrolę nad tym, co dzieje się na miejscu. Tworząc spójny ekosystem inteligentnego domu, zyskuje się możliwość zarządzania oświetleniem, ogrzewaniem oraz multimediami, m.in. poprzez komendy głosowe. Innowacyjne rozwiązania technologiczne umożliwiają dostosowanie wszystkich kluczowych parametrów lokalu do aktualnych potrzeb.
Na kształt konceptów promocyjnych Archicom mają wpływ przede wszystkim potrzeby klientów, jednak każdorazowo muszą być przy tym spójne z wartościami, które są bliskie firmie. Sięgnięcie po korzyści oferowane przez technologie smart home zdecydowanie sprzyja kreowaniu idealnej do życia przestrzeni, co jest nadrzędnym celem wrocławskiego dewelopera.
Przestrzeń sprzyjająca przekazywaniu wiedzy o rynku nieruchomości
W ramach własnych konceptów promocyjnych Archicom przykłada wagę do aspektu edukacji, wierząc, że w dłuższej perspektywie odgrywa ona kluczową rolę w poprawie jakości życia mieszkańców. Aby w efektywny sposób dzielić się wiedzą, firma zorganizuje cykl spotkań pn. „Klub miłośników nieruchomości”, przybliżając w przystępnej formie wszelkie tajniki rynku mieszkaniowego. Gospodarzami będą Anita Makowska, Analityk Biznesu w Archicom, a także towarzyszący jej eksperci – architekci, projektanci wnętrz, analitycy rynkowi czy też doradcy finansowi. W wydarzeniach będzie mógł wziąć udział każdy – zarówno mieszkańcy osiedli wrocławskiego dewelopera, potencjalni nabywcy, jak i pozostałe osoby zainteresowane specyfiką funkcjonowania branży nieruchomości. Dzięki rozmowom w nieformalnej atmosferze, przy filiżance kawy uczestnicy dowiedzą się m.in. jak optymalnie sfinansować zakup mieszkania, jak zaaranżować idealną do życia przestrzeń, a także z jakich rozwiązań dla komfortu użytkowania lokalu warto skorzystać.
O ARCHICOM
Od 35 lat Archicom realizuje marzenia o idealnym mieszkaniu. Archicom ma korzenie w studiu projektowym, gdzie od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Ponad 20 000 klientów doceniło nasze projekty. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy blisko 200 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port, rewitalizowane Browary Wrocławskie. To przyjazne miejsca, gdzie można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.