Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum1. W związku z tym już wkrótce ekologiczne budownictwo nie będzie wynikało jedynie z obowiązujących przepisów czy też indywidualne...
Jak będzie wyglądał rynek pracy za 10 lat? Kryzys demograficzny i cztery generacje pracowników

Polska stoi w obliczu kryzysu demograficznego o znaczącym wpływie na przyszłość rynku pracy. Przedsiębiorstwa, ze względu na coraz niższy wskaźnik dzietności, muszą zacząć opracowywać strategię zarządzania, uwzględniając różnorodność wiekową pracowników. Malejąca liczba ...
Pokolenie Z zrewolucjonizuje rynek nieruchomości. Jakiego udziału technologii w mieszkalnictwie oczekują młodzi ludzie?

Ponad 74% młodych Polaków ma świadomość, że postęp technologiczny w codziennym życiu jest nieunikniony1. Ich otwartość na innowacje i cyfrowa dojrzałość w nieodległej perspektywie zmienią oblicze rynku nieruchomości. Jakie rozwiązania preferowane przez nabywców z pokolen...
Dlaczego musimy kształtować inteligencję generacyjną i czy jesteśmy na to gotowi?

Na rynku pracy funkcjonują dziś 4 pokolenia pracowników. Istniejące między nimi różnice międzypokoleniowe stanowią wyzwanie zarówno dla managerów, jak i samych zatrudnionych. Aby w pełni wykorzystać potencjał zróżnicowanej wiekowo kadry, kluczowego znaczenia nabiera inte...
Od lokalnej firmy do ogólnopolskiego dewelopera pierwszego wyboru. Jak przeprowadzić skuteczną ekspansję?

Efektywna ekspansja jest jednym z największych wyzwań każdej firmy o charakterze lokalnym, która dąży do rozwoju i skalowania swojego biznesu. Świadomość czy też wizerunek marki, a nawet pozycja lidera w ujęciu regionalnym nie gwarantuje sukcesu w szerszej skali. Wkrocze...
Tworzenie miejsc „od A do Życia”. Na czym polega obietnica współczesnego dewelopera?

Deweloperzy są dziś odpowiedzialni nie tylko za realizację inwestycji mieszkaniowych, ale coraz częściej kreują trendy dotyczące stylu życia mieszkańców. Współpracują z architektami, urbanistami i innymi ekspertami, aby tworzyć miejsca, które poza funkcją mieszkaniową uł...
Zarządzanie zmianą a zespoły wielopokoleniowe – potencjały i wyzwania

Zmiana jest częścią naszej codzienności. Jest ważna dla firm, bo stanowi nieodzowny element dzisiejszego świata biznesowego. Może dać organizacji odporność na nieoczekiwane sytuacje zewnętrzne, rozwijać się poprzez różne perspektywy, a przede wszystkim pozwolić przetrwać...
Jak projektować miasta dla mieszkańców i wspierać zrównoważony rozwój aglomeracji? Wywiad z Carlosem Moreno – autorem koncepcji miast 15-miuntowych

Życie w miastach, choć oferuje wiele możliwości, niesie ze sobą również liczne wyzwania, które mogą wpływać na komfort i jakość życia mieszkańców. Współczesne aglomeracje muszą zmierzyć się z problemami klimatycznymi, społecznymi i gospodarczymi, które często są ze sobą ...
Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum1. W związku z tym już wkrótce ekologiczne budownictwo nie będzie wynikało jedynie z obowiązujących przepisów czy też indywidualne...
Jak będzie wyglądał rynek pracy za 10 lat? Kryzys demograficzny i cztery generacje pracowników

Polska stoi w obliczu kryzysu demograficznego o znaczącym wpływie na przyszłość rynku pracy. Przedsiębiorstwa, ze względu na coraz niższy wskaźnik dzietności, muszą zacząć opracowywać strategię zarządzania, uwzględniając różnorodność wiekową pracowników. Malejąca liczba ...
Pokolenie Z zrewolucjonizuje rynek nieruchomości. Jakiego udziału technologii w mieszkalnictwie oczekują młodzi ludzie?

Ponad 74% młodych Polaków ma świadomość, że postęp technologiczny w codziennym życiu jest nieunikniony1. Ich otwartość na innowacje i cyfrowa dojrzałość w nieodległej perspektywie zmienią oblicze rynku nieruchomości. Jakie rozwiązania preferowane przez nabywców z pokolen...
Dlaczego musimy kształtować inteligencję generacyjną i czy jesteśmy na to gotowi?

Na rynku pracy funkcjonują dziś 4 pokolenia pracowników. Istniejące między nimi różnice międzypokoleniowe stanowią wyzwanie zarówno dla managerów, jak i samych zatrudnionych. Aby w pełni wykorzystać potencjał zróżnicowanej wiekowo kadry, kluczowego znaczenia nabiera inte...
Od lokalnej firmy do ogólnopolskiego dewelopera pierwszego wyboru. Jak przeprowadzić skuteczną ekspansję?

Efektywna ekspansja jest jednym z największych wyzwań każdej firmy o charakterze lokalnym, która dąży do rozwoju i skalowania swojego biznesu. Świadomość czy też wizerunek marki, a nawet pozycja lidera w ujęciu regionalnym nie gwarantuje sukcesu w szerszej skali. Wkrocze...
Tworzenie miejsc „od A do Życia”. Na czym polega obietnica współczesnego dewelopera?

Deweloperzy są dziś odpowiedzialni nie tylko za realizację inwestycji mieszkaniowych, ale coraz częściej kreują trendy dotyczące stylu życia mieszkańców. Współpracują z architektami, urbanistami i innymi ekspertami, aby tworzyć miejsca, które poza funkcją mieszkaniową uł...
Zarządzanie zmianą a zespoły wielopokoleniowe – potencjały i wyzwania

Zmiana jest częścią naszej codzienności. Jest ważna dla firm, bo stanowi nieodzowny element dzisiejszego świata biznesowego. Może dać organizacji odporność na nieoczekiwane sytuacje zewnętrzne, rozwijać się poprzez różne perspektywy, a przede wszystkim pozwolić przetrwać...

Zasubskrybuj

Bądźmy w kontakcie!
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.