Pokolenie Z zrewolucjonizuje rynek nieruchomości. Jakiego udziału technologii w mieszkalnictwie oczekują młodzi ludzie?

Ponad 74% młodych Polaków ma świadomość, że postęp technologiczny w codziennym życiu jest nieunikniony1. Ich otwartość na innowacje i cyfrowa dojrzałość w nieodległej perspektywie zmienią oblicze rynku nieruchomości. Jakie rozwiązania preferowane przez nabywców z pokolen...
Dlaczego musimy kształtować inteligencję generacyjną i czy jesteśmy na to gotowi?

Na rynku pracy funkcjonują dziś 4 pokolenia pracowników. Istniejące między nimi różnice międzypokoleniowe stanowią wyzwanie zarówno dla managerów, jak i samych zatrudnionych. Aby w pełni wykorzystać potencjał zróżnicowanej wiekowo kadry, kluczowego znaczenia nabiera inte...
Od lokalnej firmy do ogólnopolskiego dewelopera pierwszego wyboru. Jak przeprowadzić skuteczną ekspansję?

Efektywna ekspansja jest jednym z największych wyzwań każdej firmy o charakterze lokalnym, która dąży do rozwoju i skalowania swojego biznesu. Świadomość czy też wizerunek marki, a nawet pozycja lidera w ujęciu regionalnym nie gwarantuje sukcesu w szerszej skali. Wkrocze...
Tworzenie miejsc „od A do Życia”. Na czym polega obietnica współczesnego dewelopera?

Deweloperzy są dziś odpowiedzialni nie tylko za realizację inwestycji mieszkaniowych, ale coraz częściej kreują trendy dotyczące stylu życia mieszkańców. Współpracują z architektami, urbanistami i innymi ekspertami, aby tworzyć miejsca, które poza funkcją mieszkaniową uł...
Zarządzanie zmianą a zespoły wielopokoleniowe – potencjały i wyzwania

Zmiana jest częścią naszej codzienności. Jest ważna dla firm, bo stanowi nieodzowny element dzisiejszego świata biznesowego. Może dać organizacji odporność na nieoczekiwane sytuacje zewnętrzne, rozwijać się poprzez różne perspektywy, a przede wszystkim pozwolić przetrwać...
Jak będzie wyglądał rynek pracy za 10 lat? Kryzys demograficzny i cztery generacje pracowników

Polska stoi w obliczu kryzysu demograficznego o znaczącym wpływie na przyszłość rynku pracy. Przedsiębiorstwa, ze względu na coraz niższy wskaźnik dzietności, muszą zacząć opracowywać strategię zarządzania, uwzględniając różnorodność wiekową pracowników. Malejąca liczba ...
Pokolenie Z zrewolucjonizuje rynek nieruchomości. Jakiego udziału technologii w mieszkalnictwie oczekują młodzi ludzie?

Ponad 74% młodych Polaków ma świadomość, że postęp technologiczny w codziennym życiu jest nieunikniony1. Ich otwartość na innowacje i cyfrowa dojrzałość w nieodległej perspektywie zmienią oblicze rynku nieruchomości. Jakie rozwiązania preferowane przez nabywców z pokolen...
Dlaczego musimy kształtować inteligencję generacyjną i czy jesteśmy na to gotowi?

Na rynku pracy funkcjonują dziś 4 pokolenia pracowników. Istniejące między nimi różnice międzypokoleniowe stanowią wyzwanie zarówno dla managerów, jak i samych zatrudnionych. Aby w pełni wykorzystać potencjał zróżnicowanej wiekowo kadry, kluczowego znaczenia nabiera inte...
Od lokalnej firmy do ogólnopolskiego dewelopera pierwszego wyboru. Jak przeprowadzić skuteczną ekspansję?

Efektywna ekspansja jest jednym z największych wyzwań każdej firmy o charakterze lokalnym, która dąży do rozwoju i skalowania swojego biznesu. Świadomość czy też wizerunek marki, a nawet pozycja lidera w ujęciu regionalnym nie gwarantuje sukcesu w szerszej skali. Wkrocze...
Tworzenie miejsc „od A do Życia”. Na czym polega obietnica współczesnego dewelopera?

Deweloperzy są dziś odpowiedzialni nie tylko za realizację inwestycji mieszkaniowych, ale coraz częściej kreują trendy dotyczące stylu życia mieszkańców. Współpracują z architektami, urbanistami i innymi ekspertami, aby tworzyć miejsca, które poza funkcją mieszkaniową uł...
Zarządzanie zmianą a zespoły wielopokoleniowe – potencjały i wyzwania

Zmiana jest częścią naszej codzienności. Jest ważna dla firm, bo stanowi nieodzowny element dzisiejszego świata biznesowego. Może dać organizacji odporność na nieoczekiwane sytuacje zewnętrzne, rozwijać się poprzez różne perspektywy, a przede wszystkim pozwolić przetrwać...

Zasubskrybuj

Bądźmy w kontakcie!