Zaledwie w kilka tygodni od premiery ogólnopolski deweloper podpisał umowy sprzedaży 60 mieszkań z pierwszego etapu. Duże zainteresowanie jednym z najbardziej wyczekiwanych projektów w stolicy sprawia, że oferta sprzedażowa powiększa się o kolejną pulę lokali. Powstaną one w rewitalizowanym kwartale ulic Wołoskiej, Marynarskiej, Domaniewskiej i Postępu, vis-à-vis Westfield Mokotów.
Modern Mokotów czyli Dzielnica bliższa życia to przestrzenie mieszkalne, które sprawdzą się zarówno w celach inwestycyjnych jak i dla osób nastawionych na życie w zielonym kompleksie o charakterze 15-minutowego miasta. Obecnie w inwestycji budowanej na terenie Służewca oferujemy lokale z dwóch pierwszych budynków. Liczne telefony z zapytaniami oraz ciągły ruch w Biurze Sprzedaży przy Wołoskiej 7 skłoniły nas, aby do premierowej puli mieszkań dołożyć 100 kolejnych lokali. Aktualna oferta jest bardzo zróżnicowana ponieważ potencjalni nabywcy mają do wyboru tradycyjne mieszkania jak i te o podwyższonym standardzie, zaprojektowane w ramach Apartamentów przy Kwitnącej Wiśni.
Dawid Wrona, Członek Zarządu, Dyr. Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom SA
O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.