W pobliżu dwóch dużych parków miejskich – Klecińskiego i Południowego oraz w sąsiedztwie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice, Archicom – ogólnopolski deweloper uruchamia sprzedaż premierowego etapu inwestycji Południk 17. Projekt przy alei Karkonoskiej nawiązuje nazwą do jednej z linii łączącej bieguny kuli ziemskiej i przecinającej dolnośląską stolicę m.in. w miejscu zaplanowanej budowy nowego osiedla.
Południk 17 to Twoja długość geograficzna. Inwestycja wpisująca się idealnie w założenia miasta 15-minutowego, ponieważ w jej sąsiedztwie działa pod dostatkiem punktów handlowo-usługowych, medycznych oraz placówek edukacyjnych dla młodszych i starszych dzieci. W pobliżu funkcjonuje też stacja PKP Partynice, z której odjeżdżają m.in. pociągi Kolei Dolnośląskich oraz liczne linie komunikacji tramwajowej i autobusowej zapewniające dojazd do centrum miasta. Tym samym mieszkania na terenie naszej nowej inwestycji mają ogromny potencjał np. pod kątem wynajmu oraz świetnie sprawdzą się dla osób pracujących w południowej części Wrocławia, którzy nie chcą tracić czasu na stanie w korkach i długie dojazdy do pracy.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.