Archicom przekazuje klucze do nowego budynku przygotowanego w sąsiedztwie nadrzecznego bulwaru.
Wyjątkowa inwestycja mixed-use w Śródmieściu dolnośląskiej stolicy wzbogaciła się o kolejny obiekt mieszkalny. Po zakończeniu działań budowlanych ogólnopolski deweloper rozpoczął przekazywanie lokali w siedmiopiętrowym budynku Korkowni. W klimatycznych wnętrzach inwestycji położonej niespełna 300 metrów od Odry przygotowano 188 mieszkań.
Tym razem przekazujemy mieszkania w całkowicie nowym budynku, który w otoczeniu zrewitalizowanej zabudowy dawnego Browaru Piastowskiego będzie warzyć własną historię miejsca i jego mieszkańców. To jeden z ostatnich obiektów kompleksu mixed-use, który przekazujemy niedaleko Odry. Przed nami już tylko realizacja dwóch budynków i finalizacja całego projektu. W kilka lat stworzyliśmy wyjątkowy punkt na mapie dolnośląskiej stolicy, który porywa mieszkańców rzemieślniczą historią dawnego wrocławskiego zakładu browarniczego. Zachowanie historycznego ducha zabudowy z XIX wieku połączyliśmy w unikalnym kompleksie z mieszkaniami, usługami i gastronomią, oferując esencję Wrocławia, którą można się delektować jako mieszkaniec lub odwiedzający kompleks .
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom

O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu. Nasze korzenie wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy do tej pory ponad 220 obiektów, w tym wieloetapowe osiedla m.in. Olimpia Port, a także zrewitalizowane Browary Wrocławskie. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym również w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.