Po dobrych wynikach przedsprzedaży ogólnopolski deweloper uruchamia sprzedaż ostatniego etapu warszawskiej inwestycji. Wola to obecnie serce stołecznego, a nawet krajowego biznesu oraz jednocześnie lokalizacja z dostępem do licznych parków, instytucji kultury oraz sklepów i usług. Archicom oferuje w tej części miasta przestronne mieszkania od jedno- do pięciopokojowych z atrakcyjnymi metrażami od 29 do 133 mkw. Zakończenie budowy ostatniego etapu Stacji Wola planowane jest na drugą połowę 2026 roku.
Dwa pierwsze etapy wielkomiejskiego projektu wyprzedały się bardzo szybko, a lokatorzy z oddanych budynków z uznaniem wypowiadają się m.in. o osiedlowym otoczeniu pełnym zieleni na dziedzińcach oraz szklarniach, w których hodują warzywa i kwiaty. Stacja Wola pozwala doświadczać w pełni życia w stolicy. Z jednej strony lokalizacja w centrum aglomeracji, z której blisko do przestrzeni rekreacyjnych, wielkopowierzchniowych kompleksów handlowo-rozrywkowych, rozbudowywanego Dworca Zachodniego oraz biznesowego zagłębia. Z drugiej strony położenie inwestycji w enklawie spokoju, ale w sąsiedztwie przecięcia się Alei Prymasa Tysiąclecia oraz Alei Jerozolimskich i w zasięgu 15-minutowego spaceru od wszystkiego, co jest kluczowe dla nowoczesnego stylu życia.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
O nas:
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Po połączeniu kompetencji i projektów mieszkaniowych z Echo Investment, od sierpnia 2023 roku Archicom jest obecny w pięciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od maja 2024 Archicom wprowadził nowy logotyp, odświeżony lecz nawiązujący do historii firmy.