Wszystkie te historie są fascynujące, piękne, autentyczne i w pewien sposób wzruszające. Fundamentem naszej pracy jako dewelopera jest głębokie przekonanie, że osiedla nie są tylko budynkami i infrastrukturą, ale tkanką miejską splecioną z ludzkich historii i emocji. Jesteśmy dumni, że mieszkańcy naszych osiedli zgodzili się w tak szczery sposób pokazać jak wygląda ich życie.
Mikołaj Szymborski, dyrektor marketingu i komunikacji Archicom
Fascynuje mnie podejście Carlosa Moreno, twórcy idei miasta 15-minutowego, które zakłada, że każdy mieszkaniec powinien mieć dostęp do wszystkiego, co niezbędne do dobrego życia, w zasięgu krótkiego spaceru lub przejażdżki rowerowej, często uzupełnianej dostępem digitalnym. To wizja niezwykle bliska naszej filozofii, bo odzwierciedla również podstawową potrzebę ludzkości – życia we wspólnocie. A wspólnoty tworzą prawdziwi ludzie. To dla nas niezwykłe wyróżnienie, że mieszkańcy naszych osiedli zgodzili się zaprosić nas do swojego świata. Takie podejście pozwala nam nie tylko odpowiadać na potrzeby dnia dzisiejszego, lecz także budować fundament pod miasta przyszłości – bardziej zrównoważone, wspólnotowe i odporne na wyzwania, które dopiero nadejdą.
Waldemar Olbryk, prezes zarządu Archicom