Kreując nowe programy wspierające klientów analizujemy ich aktualne potrzeby i otoczenie rynkowe. Zadbaliśmy już wcześniej o eksperckie wsparcie na etapie całego procesu zakupu (doradztwo sprzedażowe, kredytowe, projektowe, wykończenie pod klucz), a teraz idziemy krok dalej. Wiedząc jak wymagające staje się pogodzenie tempa życia z wyzwaniami jakie pojawiają się na co dzień, chcemy zaoferować klientom usługę „Czasouwalniacza”. To autorska koncepcja, którą uszyliśmy wspólnie z wyspecjalizowaną w obszarze zarządzania czasem firmą Easiness, od kilku lat zajmującą się świadczeniem profesjonalnych usług z zakresu lifestyle & time managementu. Od stycznia każdy klient wybierając mieszkanie z oferty Archicom zyska to, co jest naprawdę bezcenne i czego odzyskać nie można – czas! Umiejętność zarządzania budżetem czasu to dziś dla ludzi największe wyzwanie. Dlatego nasza oferta dopasowana będzie do indywidualnych potrzeb każdego mieszkańca. Dedykowani asystenci odciążą klientów w codziennych zadaniach, a także trudnych wyzwaniach wymagających znajomości rynku, ekspertów, przy jednoczesnej gwarancji najwyższej jakości. Przez ostatnie tygodnie usługa „Czasouwalniacza” była testowana przez wybranych przedstawicieli naszej firmy i dlatego mam pewność, że to program który zrewolucjonizuje obsługę klienta i realnie odpowie na jego potrzeby.
– tłumaczy Agnieszka Zamojska-Sroka, Dyrektor Marketingu w Archicom.
Przy obecnym tempie życia bieżące wsparcie i pomoc w zarządzaniu budżetem czasu daje namacalne korzyści oraz znacznie podnosi komfort życia. Jesteśmy przekonani, że oferując mieszkania w pakiecie z „Czasouwalniaczem” mamy szansę realnie wesprzeć klientów na wielu etapach. Zakup mieszkania z racji na dużą wagę w życiu klientów jest ważnym życiowym wydarzeniem, przy tym niezwykle angażującym czasowo i emocjonalnie. Czas to rzecz, której nie da się odzyskać ani kupić, stąd warto uwolnić go na lepszą jakość swojego życia – poświęcenie go swoim najbliższym i zadbanie o siebie. „Czasouwalniacz” to dowód na to, że każdy z naszych klientów jest dla nas wyjątkowy. Po raz kolejny odpowiadamy na jego realne potrzeby, dbając tak o zakup mieszkania, jak i komfort jego późniejszego zamieszkiwania.
– podkreśla Piotr Ludwiński, Dyrektor Sprzedaży z Archicom.
O Archicom
Archicom to lider wrocławskiego rynku mieszkaniowego z 35-letnim doświadczeniem. Grupa zrealizowała ponad 200 obiektów, w tym budynki mieszkalne, biurowce i hotele.
Grupa specjalizuje się w projektowaniu i realizacji osiedli społecznych, które są dobrym miejscem do zamieszkania, a jednocześnie sprzyjają integracji i spędzaniu wolnego czasu. Inwestycje Archicom zamieszkuje blisko 20 000 mieszkańców. Najbardziej rozpoznawalne projekty w portfolio Grupy to nadrzeczna Olimpia Port (ponad 20 ha terenu z 6 ha zieleni) oraz Browary Wrocławskie powstające na terenie poprzemysłowym z bogatą historią i zabytkami.
Grupa wybudowała do tej pory ponad 8 000 mieszkań i ma zabezpieczone grunty pozwalające na realizację blisko 4 000 w kolejnych projektach.
Archicom zrealizował również 7 projektów biurowych, w tym ostatnio zakończona realizacja City Forum o łącznej powierzchni 24.000 GLA.
Spółka jest notowana na GPW od marca 2016 roku.
O Easiness
Easiness - wrocławska firma stworzona z miłości do czasu i spędzania go w najlepszy możliwy sposób. Oferuje pionierskie, kompleksowe rozwiązania z obszaru lifestyle & time managementu, a w praktyce realne wsparcie w realizacji różnego typu zadań i wyręczenie z czasochłonnych obowiązków. To nie wszystko! Uwalnia CZAS klientów, aby nim później ciekawie zarządzać, planując odpoczynek i aktywności w miejscu zamieszkania lub też w podróży.