· Przychody Grupy Archicom wyniosły 279 mln, marża brutto ze sprzedaży 34,6%
· Archicom #1 we Wrocławiu pod kątem podaży, ~15% udział w rynku
· 261 lokali przekazanych aktami notarialnymi, 235 lokali sprzedanych
· Zarząd podtrzymuje plany na 2021: 1.000-1.200 lokali sprzedanych oraz 1.000 – 1.200 aktów notarialnych
Za nami kolejny kwartał konsekwentnej realizacji założeń zgodnych z przyjętymi harmonogramami i strategią dawania więcej. Oferujemy dziś wrocławianom największy wybór lokali, a jeszcze w tym roku wprowadzimy do sprzedaży kolejnych 300 mieszkań. To w połączeniu z naszymi kompleksowymi projektami osiedli i funkcjonalnymi układami buduje dobry potencjał na kolejne kwartały. Badamy jednocześnie rynek i preferencje klientów, w ostatnich dniach opublikowaliśmy pierwszy rynkowy barometr „Dobrze mieszkać”.
– mówi Waldemar Olbryk – prezes Archicom SA
Wyniki finansowe Grupy Archicom plasują nas wysoko w kontekście konkurencji. Konsekwentnie realizujemy strategię zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa finansowego klientom, inwestorom kontrahentom oraz spółce. Nasz harmonogram realizacji inwestycji we Wrocławiu przebiega zgodnie z planem. Postawiliśmy także pierwszy krok w Warszawie, podpisując w listopadzie przedwstępną umowę zakupu gruntu na Mokotowie na 260 lokali
– komentuje Agata Skowrońska- Domańska, członek zarządu Archicom.