W ciągu zaledwie trzech miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży mieszkań w II etapie osiedla Sady nad Zieloną, blisko połowa lokali znalazła swoich przyszłych mieszkańców. Bardzo duże zainteresowanie inwestycją na wrocławskim Księżu Wielkim sprawiło, że ogólnopolski deweloper już teraz uzupełnia ofertę o ostatnią fazę najbardziej kameralnego osiedla w swoim portfolio. Tym razem na nabywców czekają 122 mieszkania, położone u progu przyrody programu Natura 2000.
Sady nad Zieloną to osiedle tworzone z myślą o najlepszym wykorzystaniu przyrody wokół inwestycji, a więc dostojnych dębów i pobliskich terenów krajobrazu chronionego Natura 2000 i rzeki Zielonej. Tworzymy ten projekt ponieważ rozumiemy potrzeby tych, którzy po całym dniu potrzebują regeneracji w przyjaznym otoczeniu. Im więcej natury w architekturze i wokół osiedla, tym lepsze warunki do odpoczynku i relaksu po pracy, szkole czy zajęciach na uczelni. Zieleń przewija się zatem m.in. w aranżacji terenu, a także w miejscach aktywności natomiast kameralność projektu zapewniają ponadstandardowe odległości między budynkami i ekspozycje z okien na otaczającą przyrodę.
Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu w Archicom.
Bezpieczeństwo i komfort – to główne oczekiwania wobec własnego M. Z tego powodu dostrzegamy potrzebę dostarczania klientom rozwiązań, które dają poczucie, że nawet będąc daleko od mieszkania mamy pełną kontrolę nad tym co się w nim dzieje. Z pomocą przychodzi więc technologia. Rozwiązania smart świetnie sprawdziły się w projektach naszej Grupy w innych miastach dlatego teraz implementujemy je także na osiedlach we Wrocławiu.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O nas:
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.