Archicom finalizuje transakcję zakupu nieruchomości w Warszawie. Projekt Towarowa 22 zawiera segment mieszkaniowy, który wybuduje Archicom.
W dniu 11 października br. sfinalizowaliśmy zakup pierwszej z trzech części nieruchomości inwestycji Towarowa 22 w Warszawie, przeznaczonych pod mieszkania na sprzedaż. Jest to kolejny krok do tego, aby Archicom stał się deweloperem pierwszego wyboru i brał udział w realizacji najbardziej prestiżowych inwestycji w Polsce.
Rafał Zboch, Członek Zarządu Archicom SA, odpowiedzialny za sfinalizowanie transakcji.
Dołączyliśmy do inwestycji, która jest modelowym przykładem nowoczesnego miasta. Będziemy odpowiedzialni za realizację części mieszkaniowej projektu Towarowa 22, co napawa mnie dumą. Wierzymy, że stworzymy unikalną przestrzeń, która dzięki połączeniu szacunku do przeszłości i troski o przyszłość będzie idealnym miejscem do życia, odpowiadając na wszystkie potrzeby mieszkańców. Przykładając wagę do kreowania zrównoważonej tkanki miejskiej, rewolucjonizujemy fragmenty miast w myśl współczesnych trendów urbanistycznych.
Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu w Archicom
O Archicom:
Od ponad 36 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom.
Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Stochaj
PR&Comunication Manager
M +48 665 601 810
anna.stochaj@archicom.pl