Cała naprzód na placu budowy mieszkań loftowych w Fuzji. Inwestor odkrywa też bezcenne malowidła na ścianach
Historyczne budynki często odkrywają przed nami swoje tajemnice. Tak było i tym razem, gdy rozpoczęliśmy prace przy obiekcie dawnej wykańczalni włókienniczego imperium Scheiblerów w Łodzi. W trakcie demontażu starych instalacji na ścianie, pod warstwą odpadającej farby, ukazały nam się piękne secesyjne malowidła przedstawiające głównie ornamenty roślinne. Polichromie to prawdziwa perełka dla nas jako inwestora, ponieważ dzięki znalezisku nasze mieszkania loftowe zyskają niepowtarzalny klimat i charakter, a całość dopełni wysoka na 14 metrów historyczna ściana biegnąca wokół budynku mieszkalnego. Projekt mieszkań loftowych w Fuzji autorstwa Medusa Group jest absolutnie wyjątkowy, ponieważ łączy wszelkie wygody i najnowsze rozwiązania dedykowane mieszkaniom z historią miejsca, będącą dosłownie na wyciągnięcie ręki. Doceniają to nasi klienci, którzy chcą żyć w miejscu nietuzinkowym, w otoczeniu historycznej zabudowy o niepowtarzalnej atmosferze.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O nas:
Archicom od 37 lat realizuje marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.