Ogólnopolski deweloper oddaje do użytku kolejny miastotwórczy projekt wpisujący się formułę tzw. miasta 15-minutowego. Przy ulicy Wodnej, na terenie Śródmieścia, powstała inwestycja wkomponowana w wielofunkcyjny kompleks tworzony z oddaną do użytku w 2019 roku Nową Dzielnicą i częścią przeznaczoną na wynajem sygnowaną marką Resi4Rent.
Mikrodzielnice to przyszłość. Przyszłość, którą Archicom tworzy już teraz! Takim projektem jest łódzka inwestycja Wodna 17 BOHO, którą wybudowaliśmy w odległości kilkuminutowego spaceru od np. dworca PKP Łódź Fabryczna, ulicy Piotrkowskiej, Galerii Łódzkiej, a także enklawy ciszy i spokoju czyli Parku Źródliska. Oznacza to, że mieszkańcy będą mieć blisko siebie wszystko, co potrzebne w codziennym życiu. Dodając do tego także perspektywę strzeżonego osiedla z kontrolą dostępu, a także placem zabaw dla najmłodszych sprawimy, że użytkownicy kompleksu przy Wodnej będą mogli w pełni napawać się komfortowym życiem w centrum Łodzi. To ostatni dzwonek by nabyć mieszkanie w tym wyjątkowym projekcie ponieważ w puli sprzedażowej pozostały już ostatnie mieszkania, do których można się wprowadzić jeszcze w tym roku.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom

Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O Archicom:
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.