W niecałe dwa lata od rozpoczęcia przeobrażania betonowej przestrzeni po hipermarkecie sieci Tesco spółka Archicom zakończyła budowę inwestycji tuż obok metra i atrakcyjnych terenów leśnych. Pierwsi nabywcy mieszkań w budynku o wyjątkowej architekturze wykorzystującej wyniesienie konstrukcji na potężnych filarach odbierają już klucze. To szansa, aby przywitać 2024 rok w nowym apartamencie z widokiem na Las Kabacki. W ofercie są też jeszcze dostępne ostatnie lokale.
Apartamenty Rytm na Kabatach charakteryzują się top lokalizacją w południowej części Warszawy. W tym wyjątkowym miejscu, przy ulicy Wąwozowej, łatwo znaleźć balans między życiem w aglomeracji i jednocześnie blisko natury, w spokoju i komforcie. Warto więc podjąć decyzję o zakupie, ponieważ w ofercie sprzedażowej pozostało już niewiele lokali. Gdy w pierwszym kwartale zeszłego roku zaczynaliśmy budowę apartamentowca, 55% mieszkań miało już swoich właścicieli. Utrzymująca się dobra dynamika sprzedaży sprawiła, że aktualnie wybór jest już mocno ograniczony, ale gwarantuję, że nadal niezwykle atrakcyjny.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu. Nasze korzenie wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy do tej pory ponad 220 obiektów, w tym wieloetapowe osiedla m.in. Olimpia Port, a także zrewitalizowane Browary Wrocławskie. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym również w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.