Program „Bezpieczny kredyt 2%” zakończył funkcjonowanie, a jego następcą będzie „Mieszkanie na start”. Propozycja Ministerstwa Rozwoju i Technologii w założeniu ma być prorodzinną inicjatywą, z której skorzystają zarówno single, jak i gospodarstwa domowe. Archicom, podobnie jak to było w przypadku zeszłorocznego programu, także teraz przygotował ofertę w oparciu o rządową koncepcję.
W oparciu o powyższe założenia przygotowaliśmy w Archicom własne atrakcyjne rozwinięcie rządowego programu. „Mieszkanie na start z extra bonusem” to przede wszystkim bezpieczeństwo zakupu, ponieważ klient w razie nieprzyznania kredytu otrzymuje 100% zwrotu wpłaconych wcześniej środków, czyli wkładu własnego wynoszącego 10%. Ponadto zapewniamy odroczenie płatności do czasu uzyskania pozytywnej decyzji w sprawie przyznania kredytu. Podpisanie umowy już teraz pozwoli na wybór z szerokiej oferty sprzedażowej. Od ręki można wskazać idealnie dopasowane mieszkanie pamiętając jednak, że oferta dostępnych lokali systematycznie się kurczy. Jak najszybsze ustawienie się w kolejce do dopłat ułatwi jej otrzymanie, a jednocześnie pozwoli uprzedzić innych chętnych przy wyborze wymarzonego M.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
Biorąc pod uwagę, że nie każdy w ramach rządowej inicjatywy uzyska kredyt 0%, w Archicom już teraz przygotowaliśmy rozwiązania wspierające nabywców będących singlami lub członkami rodzin 2,3 lub 4-osobowych. Mam na myśli tytułowy bonus czyli dopłatę do kredytu 0% lub gwarancję niezmiennej ceny. Warto więc śledzić nasze kanały komunikacji, aby na bieżąco być zaznajomionym z aktualną ofertą.
Dawid Wrona, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Archicom
O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.