Po inauguracji w połowie marca inwestycji oferującej m.in. widok z okna na Odrę oraz tereny zielone nadszedł czas na kolejną fazę projektu budowanego przez Archicom blisko centrum Wrocławia. Tym razem do przedsprzedażowej oferty trafiły 194 komfortowe mieszkania, które powstaną na terenie Kleczkowa, niecałe 80 metrów od bulwaru spacerowego nad Odrą.
Tworzymy nad Odrą najlepsze miejsce do życia ponieważ zaletą Kleczkowa jest jego świetna lokalizacja. „Cumując” w Przystani Reymonta ma się gwarancję wygodnych połączeń komunikacją miejską, trasami rowerowymi i pobliską obwodnicą do dowolnych miejsc dolnośląskiej stolicy. Wychodząc z domu wystarczy kwadrans by dotrzeć pieszo do Rynku lub korzystać z bogatej oferty sklepów, usług, restauracji, placówek edukacyjnych dla najmłodszych i nieco starszych, a także punktów medycznych. Nasz projekt sąsiaduje z nadodrzańskimi wałami, a to otwiera szerokie możliwości spędzania wolnego czasu, odpoczynku czy rekreacji. Dodam tylko, że budynek wprowadzony do przedsprzedaży powstanie w drugiej linii brzegowej i od Odry dzielić go będzie tylko 76 metrów. Tym samym nurt rzeki stymulować będzie rytm życia mieszkańców Przystani Reymonta.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
O nas
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu. Nasze korzenie wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy do tej pory ponad 220 obiektów, w tym wieloetapowe osiedla m.in. Olimpia Port, a także zrewitalizowane Browary Wrocławskie. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym również w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.