Ulica Powstańców Śląskich to jedna z najbardziej znanych, reprezentacyjnych arterii Wrocławia. Tuż przy niej Archicom zrealizuje swoją nową, wyjątkową inwestycję, która stanie się znakiem rozpoznawczym tej miejskiej pierzei. Projekt Powstańców 7D będzie wrocławskim debiutem nowej marki premium Archicom Collection powołanej do życia przez dewelopera wywodzącego się ze stolicy Dolnego Śląska.
Nasza nowa nietuzinkowa inwestycja będzie czerpać z wartości ikonicznej lokalizacji. Ta dzielnica ma swoją magię, wyjątkową energię, nie przypadkiem była wybierana przez najbogatszych mieszkańców Wrocławia od połowy XIX wieku. Tu przed wojną zachwycały wspaniałe kamienice z eleganckimi elewacjami i ogrodami. . To okolica, która zobowiązuje do stworzenia inwestycji dla osób ceniących najwyższą jakość i dyskretną elegancję. Powstańców 7D zaoferuje więc niepowtarzalny klimat historycznego Przedmieścia Południowego, a zarazem dostęp do wszystkich udogodnień wynikających z życia w centrum miasta: instytucji kultury, modnych restauracji i sklepów. Tym samym projekt, który trafił do sprzedaży, spełni oczekiwania klientów poszukujących dla siebie lub swoich dzieci wyjątkowych nieruchomości w najlepszych lokalizacjach.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Archicom Collection chce na nowo zdefiniować pojęcie nieruchomości premium w Polsce i regionie. Każdy detal naszych inwestycji jest doskonale przemyślany, wykonany przez najwyższej klasy rzemieślników, z najlepszych materiałów. Tego oczekują nasi klienci. Jednak my mamy ambicję ich zaskakiwać, dając im coś, co wykracza poza ich oczekiwania. Mam na myśli sztukę. Wraz z naszą pierwszą warszawską inwestycją wprowadziliśmy na rynek niespotykane wcześniej rozwiązanie; prywatną kolekcję sztuki będącą częścią inwestycji. Podobnie będzie we Wrocławiu.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
O nas:
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Po połączeniu kompetencji i projektów mieszkaniowych z Echo Investment, od sierpnia 2023 roku Archicom jest obecny w pięciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od maja 2024 Archicom wprowadził nowy logotyp, odświeżony lecz nawiązujący do historii firmy.