Inwestycja budowana od kilku lat przy ulicy Widzewskiej, na terenie po dawnym hipermarkecie, wzbudza ciągłe zainteresowanie klientów. Pierwszy etap – wyprzedany, drugi etap – w ofercie pozostało ostanie mieszkanie, trzeci etap – sprzedane niemal 30% lokali. Archicom na fali pozytywnych wyników wprowadza do oferty kolejną fazę, a w niej 171 mieszkań, do których klucze będzie można odebrać jeszcze w tym roku.
Budujemy bezpieczną inwestycję, pełną spokoju, dobrej energii oraz synergii codziennego życia z naturą. Jako pierwsi w Łodzi podjęliśmy się wyzwania oddania do użytku kompleksu stworzonego według ekologicznych oczekiwań magistratu. W tym celu w czwartym etapie zaplanowaliśmy np. dwie szklarnie, a także półprywatne zielone podwórko. Mieszkańcy nowego budynku będą także mieli nieograniczony dostęp do Osiedlowego Huba Mobilności, a więc stacji z przyjaznymi środowisku elektrycznymi samochodami, rowerami i hulajnogami. Nie zapominamy również o najmłodszych lokatorach. Dla nich powstanie, kolejny na Zenicie, bezpieczny plac zabaw.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Budynek z czwartej fazy osiedla Zenit będzie gotowy na przyjęcie lokatorów w listopadzie tego roku.
O nas
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. W sierpniu 2023 roku – w wyniku aportu segmentu mieszkaniowego z Echo Investment – deweloper rozszerzył swoje kompetencje oraz portfolio projektów, w skutek czego aktualnie jest obecny z inwestycjami w sześciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Katowicach. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a w maju 2024 roku wprowadził nowy logotyp, odświeżony, lecz nawiązujący do długoletniej historii firmy i jej branżowego doświadczenia.