Awipolis jest największym, kompleksowo zagospodarowanym osiedlem na zielonym Oporowie we Wrocławiu. Archicom ogłosił uruchomienie sprzedaży kolejnego, czwartego etapu inwestycji, w ramach którego do dyspozycji potencjalnych nabywców oddano 186 mieszkań o zróżnicowanym metrażu. Osiedle Awipolis gwarantuje mieszkańcom bliskość terenów zielonych, atmosferę sprzyjającą kształtowaniu więzi z sąsiadami, a także rozbudowaną infrastrukturę komunikacyjną i usługową.
Jako Archicom dążymy do tego, aby projektować nasze osiedla z należytą dbałością o każdy możliwy szczegół. Wykorzystujemy przemyślane układy budynków gwarantujące optymalne doświetlenie, bezpieczeństwo i poczucie oddechu, a także gwarantujemy mieszkańcom dostęp do zieleni, przestrzeni wypoczynkowej oraz rekreacyjnej. Jednak poza funkcją doskonałego miejsca do życia, osiedla Archicom wspierają nawiązywanie więzi, a tym samym budowanie lokalnych społeczności. Odpowiedzialność środowiskowa, którą silnie odczuwamy, sprawia, że chętnie stawiamy na wszelkie ekologiczne rozwiązania. Ogródki deszczowe, budki lęgowe, karmniki dla ptaków i domki dla zapylaczy stanowią nieodłączny element krajobrazu w Awipolis. Wierzymy, że dzięki takim działaniom wywiązujemy się z naszych obowiązków wypływających z roli odpowiedzialnego dewelopera.
Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom
Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom
O ARCHICOM
Od 36 lat Archicom realizuje marzenia o idealnym mieszkaniu. Archicom ma korzenie w studiu projektowym, gdzie od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Ponad 27 700 mieszkańców doceniło nasze projekty. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port, rewitalizowane Browary Wrocławskie. To przyjazne miejsca, gdzie można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.