Ogólnopolski deweloper stawia sobie za cel w najbliższej przyszłości budowę w skali roku 4 tys. nowych mieszkań. Aby jednak to osiągnąć spółka potrzebuje atrakcyjnego i bogatego portfolio gruntów pod inwestycję. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest najnowsza transakcja sfinalizowana przez dewelopera w rodzimym Wrocławiu.
To kolejny krok, aby Archicom stał się deweloperem pierwszego wyboru. Dążymy do tego m.in. poprzez aktywną rozbudowę portfela inwestycyjnego i nabywanie w największych polskich aglomeracjach atrakcyjnych terenów pod rozwój segmentu mieszkaniowego. Zgodnie z naszą aktualną strategią wykorzystujemy do tego środki finansowe pozyskane poprzez emisję akcji oraz niedawną, rekordową w historii firmy, emisję obligacji na kwotę 210 mln PLN. Deklarowaliśmy, że zdobywane w ten sposób finansowanie przeznaczymy pod realizację nowych projektów i tak właśnie się dzieje.
Rafał Zboch, Członek Zarządu Archicom SA.
O ARCHICOM
Od 37 lat realizujemy marzenia o idealnym mieszkaniu, a nasze korzenie wywodzą się ze studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Od 1 sierpnia 2023 roku jesteśmy ogólnopolskim deweloperem obecnym w Warszawie, Łodzi, Poznaniu oraz Krakowie, tworząc w tych miastach markę Echo Residential by Archicom. We Wrocławiu, w którym zrealizowaliśmy ponad 216 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port oraz rewitalizowane Browary Wrocławskie, nadal funkcjonujemy jako marka Archicom. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. Tworzymy przyjazne miejsca, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.