Archicom kontynuuje realizację projektów mieszkaniowych w największych polskich miastach. 15 listopada br. deweloper rozpoczął przedsprzedaż mieszkań w ramach nowej inwestycji Apartamenty Esencja II na poznańskim Starym Mieście. Budynek w standardzie premium, zaplanowany przy ul. Szyperskiej, zaoferuje ponad 100 lokali mieszkaniowych i handlowo-usługowe przestrzenie komercyjne. Realizacja domknie klamrą projekt Esencja, który z sukcesem oddano w 2021 r.
Apartamenty Esencja II to nasz nowoczesny koncept śródmiejskiej rezydencji na poznańskich Garbarach. Elegancki apartamentowiec gwarantuje unikalną lokalizację łączącą bliskość zarówno serca miasta, jak i nadwarciańskich bulwarów oraz rozległych terenów zielonych na Cytadeli. Dzięki licznym rewitalizacjom oddającym historyczny charakter okolicy, Garbary staną się idealną przestrzenią do życia.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Każdy apartament zapewnia dostęp do pakietu Archicom Smart w standardzie, który można dostosować do własnych potrzeb lub rozbudować. Nowoczesny system zarządzania domem umożliwi swobodne sterowanie parametrami apartamentu takimi jak oświetlenie, ogrzewanie czy zużycie energii, oraz zarządzanie sprzętami RTV i AGD. Przyszli mieszkańcy mogą liczyć również na wsparcie Archicom w wykończeniu lokalu pod klucz.
O nas
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. W sierpniu 2023 roku – w wyniku aportu segmentu mieszkaniowego z Echo Investment – deweloper rozszerzył swoje kompetencje oraz portfolio projektów, wskutek czego aktualnie jest obecny z inwestycjami w sześciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Katowicach. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a w maju 2024 roku wprowadził nowy logotyp, odświeżony, lecz nawiązujący do długoletniej historii firmy i jej branżowego doświadczenia.