W miastotwórczym kwartale Towarowa22, realizowanym w Warszawie przez Archicom, Echo Investment i AFI Europe, na każdym kroku widać postępy budowy. Wśród powstających budynków jest inwestycja M7, w której w ciągu zaledwie pięciu miesięcy sprzedano 30% luksusowych apartamentów dostępnych pod marką Archicom Collection. Klientów przyciąga połączenie wielkomiejskiego stylu życia z bliskością natury, elegancka architektura oraz rozwiązania premium w każdym wymiarze – od jakości wykończenia, poprzez dedykowaną kolekcję sztuki, po udogodnienia takie jak prywatna sala kinowa czy strefa spa.
Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży, Apartamenty M7 spotkały się z ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy cenią miejski styl życia na najwyższym poziomie. W ciągu zaledwie pięciu miesięcy już 30% apartamentów znalazło nabywców, co uwzględniając kondycję rynku mieszkaniowego, specyfikę segmentu premium oraz utrzymanie przez nas poziomu cenowego, jest sukcesem i potwierdza najwyższą jakość oferty Archicom Collection. Realizacja M7 w ramach Towarowej22 – spójnego i wizjonerskiego projektu trzech inwestorów o ogromnym doświadczeniu – to gwarancja, że tworzymy produkt, którego w Warszawie do tej pory nie było – mówi
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Towarowa22 to nowy miejski kwartał realizowany przez AFI Europe, Echo Investment i Archicom w biznesowym centrum Warszawy. W miejscu dawnej drukarni pomiędzy ulicami Towarową, Pańską i Miedzianą powstają biura, mieszkania na sprzedaż i wynajem długoterminowy, modna gastronomia, punkty usługowe, a także przestrzeń dla kultury i sztuki. Różnorodną architekturę budynków i atrakcyjną przestrzeń publiczną starannie zaprojektowała pracownia JEMS Architekci. Centralnym punktem wielofunkcyjnego projektu będzie nowy śródmiejski park z odrestaurowanym pawilonem Domu Słowa Polskiego. | |
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Po połączeniu kompetencji i projektów mieszkaniowych z Echo Investment, od sierpnia 2023 roku Archicom jest obecny w pięciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od maja 2024 Archicom wprowadził nowy logotyp, odświeżony lecz nawiązujący do historii firmy. |