Śródmiejskie bulwary Odry we Wrocławiu, w dużej mierze dzięki inwestycjom Archicom, stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem do zamieszkania. Wprowadzony do sprzedaży w kwietniu tego roku projekt Przystań Reymonta to szansa na życie blisko centrum miasta, z widokiem na rzekę oraz tereny zielone. Dziś ogólnopolski deweloper poszerza ofertę w ramach tej inwestycji o kolejnych 136 mieszkań, które będą gotowe do końca 2026 roku.
Przystań Reymonta odzwierciedla nasz zamysł przystani do idealnego życia. To inwestycja, w której zapewnimy doznania dla ciała i ducha. Z jednej strony liczne tereny sprzyjające relaksowi i odpoczynkowi oraz spacerowo-rowerowy bulwar nadrzeczny z dostępem do całej nadrzecznej infrastruktury jak np. beach bary. Z drugiej strony widok na coś przyjemnego i spokojna lokalizacja z szumem kanału miejskiego oraz Jazu Różanka. Okazji do zamieszkania w takiej okolicy we Wrocławiu nie ma zbyt wiele. Dzięki położeniu w pobliżu ścisłego centrum aglomeracji będzie tu można żyć i oddychać pełną piersią oraz załatwić wszystkie najważniejsze sprawy blisko miejsca zamieszkania. To przystań do nowego, wymarzonego M, pełna inspiracji i możliwości.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
O nas
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. W sierpniu 2023 roku – w wyniku aportu segmentu mieszkaniowego z Echo Investment – deweloper rozszerzył swoje kompetencje oraz portfolio projektów, wskutek czego aktualnie jest obecny z inwestycjami w sześciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Katowicach. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a w maju 2024 roku wprowadził nowy logotyp, odświeżony, lecz nawiązujący do długoletniej historii firmy i jej branżowego doświadczenia.