Browary Wrocławskie to zrewitalizowany przez Archicom poprzemysłowy kompleks połączony z infrastrukturą rekreacyjną w otoczeniu Odry. Ogólnopolski deweloper ogłosił przedsprzedaż ostatniego etapu, w ramach którego do końca 2026 r. powstanie 129 mieszkań. Wówczas ceniony przez wrocławian projekt zostanie sfinalizowany.
W ramach przedsprzedaży ostatniego etapu Archicom oferuje mieszkania posiadające od jednego do czterech pokoi. Lokale o metrażach od 29 do 84 mkw. zapewnią dostęp do dodatkowej przestrzeni w postaci tarasu, loggi lub balkonu. Część z nich zostanie wyposażona w system szyb przesuwnych. Dla mieszkańców lokali parterowych zaplanowano przydomowe ogródki, których powierzchnia oscyluje od 11 do 80 mkw.
To już ostatnia szansa na zakup mieszkania w inwestycji położonej w unikatowej przestrzeni – z niepowtarzalnym klimatem i w pobliżu Odry. Etap wprowadzany do przedsprzedaży jest inspirowany przeszłością poprzemysłowej części Wrocławia, powiązanej z historią Carla Trippla oraz rzemiosłem mistrza kowalstwa Jarosława Vonki. Na nowych budynkach pojawią się m.in. odrestaurowane detale upamiętniające DNA tego miejsca. Nie zapominając o ważnej i ogólnodostępnej funkcji Browarów Wrocławskich, połączonych z energią pobliskich ulic i otwartych na sąsiadów, w parterach od ul. Ustronie zaplanowaliśmy lokale usługowe. Już dziś zaczynamy pisać nowy i finalny rozdział tego projektu, a w tle rozbrzmiewa ostatni dzwonek dla przyszłych mieszkańców na zakup przestrzeni do dobrego życia, odpoczynku i spędzania czasu w gronie najbliższych.
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom
O nas
Archicom to ogólnopolski deweloper, który od niemal 40 lat realizuje marzenia Polaków o idealnym mieszkaniu. Korzenie firmy wywodzą się z wrocławskiego studia projektowego, w którym od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Po połączeniu kompetencji i projektów mieszkaniowych z Echo Investment, od sierpnia 2023 roku Archicom jest obecny w sześciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Katowicach. Działalność firmy opiera się na tworzeniu przyjaznych miejsc, w których można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać i korzystać z rozrywek. Archicom jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od maja 2024 Archicom wprowadził nowy logotyp, odświeżony, lecz nawiązujący do historii firmy.